Reproduktor Harman a širokopásmový kodek G.722 a Opus v tomto zařízení vám poskytují pohlcující HD audio zážitek při různé kvalitě sítě.
Díky intuitivnějšímu designu s 4,3“ barevným LCD 480x272 s 5 linkovými tlačítky s LED indikací, dvěma 2,4“ bočními barevnými LCD s 12 dvoubarevnými fyzických tlačítky, umožňuje Fanvil X6U uživatelsky přívětivější přizpůsobení funkcí.

V kombinaci s příslušenstvím, jako je EHS náhlavní souprava přes kabel EHS, WiFi přes dongle a vestavěné Bluetooth, je Fanvil X6U navržen tak, aby podporoval vaši flexibilitu při práci.

  • HD audio s reproduktorem Harman a širokopásmovým kodekem G.722 a Opus
  • 4,3" barevný displej s rozlišením 480 x 272 pixelů
  • dva 2,4" barevné boční displeje s rozlišením 320 x 240 pixelů
  • 20 SIP linek
  • 60 DSS tlačítek
  • 5 linkových kláves s LED indikátorem
  • dva gigabitové porty, integrované PoE
  • Vestavěného Bluetooth
  • Podpora EHS bezdrátové náhlavní soupravy
  • WiFi přes WiFidongle
  • Protokoly IPv4, IPv6

Počet SIP účtů
20
Protokoly/Standardy SIP2.0 over UDP/TCP/TLS, RTP/RTCP/SRTP, STUN, DHCP, IPv6, LLDP, PPPoE, 802.1x, L2TP, OpenVPN, SNTP, FTP/TFTP, HTTP/HTTPS, TR-069, AES128 & AES256
Síťové připojení

10/100/1000 Mbps Ethernet, dual bridged port for PC bypass

Audio HD Voice Microphone/Speaker (Handset/Hands-free, 0 ~ 7KHz Frequency Response), HAC handset, Wideband ADC/DAC 16KHz Sampling, Narrowband Codec: G.711a/u, G.723.1, G.726-32K, G.729A/B, AMR, iLBC, Wideband Codec: G.722, AMR-WB, Opus, Full-duplex Acoustic Echo Canceller (AEC), Voice Activity Detection (VAD) / Comfort Noise Generation (CNG) / Background Noise Estimation (BNE) / Noise Reduction (NR) / Automatic Gain Control (AGC), Packet Loss Concealment (PLC), Dynamic Adaptive Jitter Buffer, DTMF: In-band, Out-of-Band – DTMF-Relay (RFC2833) / SIP INFO
Video

Video codec: H.264, Video call resolution: QCIF / CIF / VGA

Power over Ethernet Ano
Volací funkce Call out/Answer/Reject, Mute/Unmute(Microphone), Call Hold/Resume, Call Waiting, Intercom, Caller ID Display, Speed Dial, Anonymous Call (Hide Caller ID), Call Forward (Always/Busy/No Answer), Call Transfer (Attended/Unattended), Call Parking/Pick-up (Depending on server), Redial, Do-Not-Disturb, Auto-Answering, Voice Message (With server), 3-way Conference, Hot Line, Hot desking
Nasazení a údržba Auto-Provisioning via FTP/TFTP/HTTP/HTTPS/DHCP OPT66/SIP PNP/TR069, Web Management Portal, Web-based Packet-dump, Configuration Export / Import, Firmware Upgrade, Syslog
comments-solid.svg

Helpdesk

Je potřeba se zaregistrovat a poté zadat své uživatelské jméno a heslo.

Připojit na helpdesk
download-solid.svg

Download

Instalační průvodce, brožury a datasheety v přípravě

Ke stažení Stránky výrobce Instalační návod
question-circle-solid.svg

FAQ

Diskuse k nejčastějším problémům.

Otázky a odpovědi
Zdroj dynamické sekce: Poptávka (Formulář)